1․ «Too Good To Go»-ի համար թիրախային շուկան Միլենյալներն են (Millenials), քանի որ ծրագրի սկսվելու ժամանակ նրանք ավելի շատ էին տեղյակ բնապահպանական խնդիրներից: Հայաստանի դեպքում թիրախային տարիքը կարող է լինել Z սերունդը (1997-ից 2012 թվականներին ծնված մարդիկ), քանի որ հավելվածի կարևորության մասին իրազեկվածությունն ավելի ուժեղ է այդ սերնդի մոտ։ Ավելին, ավագ սերունդների համար, կախված տարիքից, հավելվածը կարող է ավելի դժվար լինել օգտագործել:
Սկզբում դժվար կլինի հավելվածի գործառնությունները կազմակերպել փոքր քաղաքներում կամ գյուղերում։ Հետևաբար, առավել նպատակային վայրեր են մեծ քաղաքները:
Չմոռանանք, որ հավելվածը կօգտագործվի ոչ միայն սպառողների համար որպես գումար խնայման միջոց, այլև իր հիմնական բնապահպանական նպատակով: Օրինակ՝ «Too Good To Go»-ն սպառողներին առաջարկում է սննդամթերքի տարբեր չափի «զամբյուղներ», որոնց վրա նշված է, թե որքան ածխածնի արտանետումներ են մարդիկ խնայում այդ «զամբյուղի» մթերքը չթափելով, այլ ուտելով: Այս «զամբյուղները» օգտագործվում են այն մարդկանց համար, ովքեր կիրառում են հավելվածը հիմնականում բնապահպանական պատճառով:
Մյուս խմբերը, ովքեր կարող են օգտվել հավելվածից, համալսարանականներն են, քանի որ նրանք հիմնականում ժամանակ և ֆինանսներ չունեն այլ սնունդ թույլ տալու համար, սա լավ տարբերակ կլինի նրանց համար: Լավ թիրախ կարող են լինել նաև այն մարդիկ, ովքեր աշխատանքից հետո ժամանակ չունեն ճաշ պատրաստելու:
2․ Ինչպե՞ս կանեք, որ այդ մարդիկ իմանան ձեր մասին և սկսեն օգտագործել հավելվածը։
Հավելվածի ստեղծման սկզբում «Too Good To Go»-ն խոշոր ֆինանսական կարողություններ չի ունեցել։ Նրանց հիմանական մեխանիզմը եղել է այլ բնապահպանական ծրագրերի, նախագծերի և հարթակների միջոցով իրենց մասին հանրությանը տեղեկացնելը։
Մեկ այլ տեխնրիկա, որի մասին նշում են «Too Good To Go»-ի հիմնադիրները, դա «խոսքը բերանից» (word of mouth) մարքեթինգն է։ Մարդիկ հակված են վստահելու իրենց ընկերեների, ընտանիքի անդամների և հարևանների խոսքերն ավելի շատ քան հեռուստացույցտի էկրանից իրենց նայող ժպտերես երիտասարդի, ով գովազդում է հավելվածը։ Բնապահպանական համայնքները և այլ օգտառուներ իրենց խոսքերով ու առօրյա խոսակցություններով ակամայից տարածում են հավելվածի մասին իրենց դրական կարծիքները։
Միաժանակ հավելվածը մաքսիմալ հեշտ, պարզ ու օգտակար է պատրաստվել՝ օգտագործողին մաքսիմալ հարմարավետություն ապահովելու համար։ Սա ապահովում է, որ հետադարձ կապը լինի դրական, իսկ «խոսքը բերանից»-ը աշխատի հավելվածի օգտին։