Քննարկում 1։ Ծանոթացում Պերմակուլտուրային
Էջը անհրաժեշտ նյութերի և առաջադրանքների
պանակ-ուղեցույցն է պերմակուլտուրայի առաջին
քննարկում-հանդիպման համար
Հիշեցում
Քննարկումները տևում են 75 րոպե։ Եթե քննարկումը ձգձգվում է, ապա մարզիչը փորձում է ավարտել քննարկում-վարժությունը, որը սկսել են, և միաժամանակ հանդիպումը տանել ամփոփման կետի։

Քննարկումները դասավորված են ըստ կարևորության հերթականության, այսինքն՝ վերջին քննարկումների կարևորությունն ավելի ցածր է և նրանք չհասցնելու դեպքում որակային վնասները շատ չեն։

Մուտք
Քննարկման հիմնական երեք մտքերն են․

1․ Պերմակուլտուրայի 12 սկզբունքները արդյունավետ գործիքներ են ոչ միայն գյուղատնտեսության համար, այլև առօրյա կյանքում և այլ մասնագիտական ոլորտներում։
2․Պերմակուլտուրային նախագծումը զարգացնում է հմտություններ, որոնք կիրառելի են ցանկացած ոլորտում և պերմակուլտուրիստին աշխատանքային շուկայում դարձնում են մրցունակ։
3․ Ոչ բոլոր էկոլոգիապես կայուն համարվող արտադրանքները, ծառայություններն ու ապրելաձևերն են անպայմանորեն համապատասխանում պերմակուլտուրայի ստանդարտներին և սկզբունքներին։

Մարզչի նպատակն է քննարկումների միջոցով երեխաներին ուղղորդել վերոբերյալ եզրակացություններին։ Սկսեք քննարկումը հարցնելով ուսանողներին, թե ինչը իրենց հետաքրքրեց կամ զարմացրեց ընթերցանյութում։ Երբ պատասխաններ չեն հնչում, մարզիչը կարող է տալ ուղղորդող հարցեր նաև ըստ անհրաժեշտության՝ կիսվել ուսանողի հետ սեփական մտքերով։
Ապա անցնել այն հարցերի քննարկմանը, որոնք ուսանողները նախօրոք ուղարկել են։ Եթե հարցեր չկան, շարունակել քննարկումը։
Նախավարժանք
Նպատակը երեխաներին ակտիվացնելն ու պատրաստելն է հիմնական քննարկմանը։
  • Հարց
    Այսօր խորապես ուսումնասիրելու ենք պերմակուլտուրայի սկզբունքները, էթիկան ու փիլիսոփայությունը։ Եկեք սկսենք ամենասկզբից։ Ձեզ ցույց կտամ նկարներ, որոնք ինչ-որ գործողություն կամ արտադրանք են պատկերում։ Ձեր նպատակն է որոշել՝ դրանք պերմակուլտուրային համապատասխան են, թե ոչ։
    00
  • Պատասխան
    1- Այո՝ Օգտագործիր և գնահատիր բազմազանությունը
    2- Ոչ
    3- Ոչ
    4- Ոչ
    5- Այո` Առանձնացնելու փոխարեն ինտեգրիր
    6- Այո՝ Օգտագործիր և գնահատիր վերականգնվող ռեսուրսներն ու ծառայությունները
    7- Այո՝ Զննիր և հարաբերվիր և Նախագծիր օրինաչափություններից մինչև դետալներ
    8- Այո՝ Հավաքիր և կուտակիր էներգիա
    00
Տարբեր ազգությունների գիտնականներ համագործակցում են
լուծումներ գտնելու համար։
Ակվապոնիկան օգտագործում է պոմպեր, ֆիլտրներ, էներգիա։ Ակվապոնիկայի բարդ համակարգերը ինտենսիվ խնամք են պահանջում։
Հողի հերկում
Խոզաբուծություն՝ ըստ արդյունաբերական արտադրության պահանջների
Green Mountain Power ընկերությունը իր էլեկտրաէներգիան ստանում է արևի և քամու էներգիայից։
Organic Valley-ն օրգանական սնունդ արտադրող ընկերություն է, որը համագործակցում է տեղի ֆերմերների հետ՝ ձեռք բերելու անհրաժեշտ բաղադրիչները։
Սիմոն Ֆորտիի Huddle կոչվող պարի ժամանակ պարողները հենվում են միմյանց վրա և շարժվում են փակ <<ինքնաբավ>> օղակներով։
Տաշա Սեկոմբը լուսանկարիչ է, որը ուշադիր է դետալների նկատմամբ և հետաքրքիր կոմպոզիցիաներ է ստեղծում։
1. Քննարկում-Վարժություն
Թիրախավորվող հմտություններ
Ստեղծարար մտածողություն, քննադատական մտածողություն
  • Առաջադրանքի ներկայացում
    Եկեք այժմ քննենք յուրաքանչյուր պերմակուլտուրային սկզբունքը առանձին։ Յուրաքանչյուրդ վերցրեք պերմակուլտուրայի 3 սկզբունք և մտածեք հետևյալ հարցերի շուրջ․

    ա․ Ինչու՞ է այս սկզբունքը կարևորվում։
    բ․ Ինչպե՞ս է այս սկզբունքը օգտագործվում կյանքում՝ մարդկային հարաբերություններում, առօրյա գործողություններում և այլն։
  • Ուղղորդումներ

    Հարց Ա-ի նպատակն է օգնել ուսանողներին հասկանալ սկզբունքի կարևորությունը էկոլոգիապես կայունության տեսանկյունից։

    Հարց Բ-ի նպատակն է դրդել ուսանողին սկզբունքի օգտագործումը գտնել էկո կայունության կոնտեքստից դուրս, կյանքի այլ ոլորտներում։
  • Առանցքային կետեր

    1. Ուսանողները խորը և միջոլորտային պատկերացում են ձեռք բերում պերմակուլտուրայի սկզբունքների մասին։

    2․ Ուսանողները գիտակցում են, որ պերամակուլտուրան միայն գյուղատնտեսության մասին չէ։

    3․ Ըստ անհրաժեշտության՝ մարզիչը առանձնացնում է խմբի թերացման ոլորտները, որոնք առավել բարելավման կարիք ունեն։
2․ Վարժություն-նախագծում
Թիրախավորվող հմտություններ
Քարտեզագրում
  • Առաջադրանքի ներկայացում
    Ծրագրի շրջանակում դուք ուսումնասիրելու եք և սովորելու եք նախագծել պերմակուլտուրային տարբեր համակարգեր, իսկ վերջում դրանք միավորելու եք մի քարտեզի մեջ։
    Ապագայում համեմատական տանելու համար առաջարկում եմ ձեզ հիմա վերցնել թուղթ ու մատիտ և, ըստ ձեր նախնական պատկերացման, գծագրել ձեր դպրոցի պերմակուլտուրային քարտեզը։
    Ավարտելուց հետո քարտեզը տեղադրեք մեր զրուցարանում կամ ուղարկեք ինձ։
  • Ուղղորդումներ

    1․ Ուսանողներից նախագծման հմտություններ և գիտելիքներ չեն պահանջվում։ Առաջադրանքի նպատակն է ունենալ ուսանողի՝ պերմակուլուրայի քարտեզագրման պարզ նախապատկերը։

    2․ Մարզիչը կարող է ուղղորդել ուսանողներին մտածել հետևյալ կետերի շուրջ․

    1․ Ջուր
    2․ Հող
    3․ Կլիմա
    4․ Շենքեր
    5․ Թափոններ
    6․ Բույսեր, կենդանիներ


  • Առանցքային կետեր

    1. Ուսանողը ստեղծում է պարզ քարտեզ՝ ըստ պերմակուլտուրայի մասին նախնական պատկերացման։

    2․ Մարզիչը վստահեցնում է, որ բոլոր ուսանողները ուղարկել են իրենց քարտեզները զրուցարանում կամ տրամադրել առանձին։


  • Հարց
    Ինչպես արդեն հասկացանք, պերմակուլտուրան կիրառում են ոչ միայն գյուղատնտեսության մեջ։ Այժմ առաջարկում եմ յուրաքանչյուրիդ առանձնացնել մեկ հոբբի կամ հետաքրքրող մասնագիտական/առարկայական թեմա և մտածել թե 12 սկզբունքներից, որոնք են օգտագործվում ձեր ընտրած ոլորտում։
    01
  • Պատասխան
    Ճիշտ պատասխան չկա։ Ուսանողները նախ ներկայացնում են հոբբին/առարկան, ապա մեկնաբանում, թե ինչպես է այն կապվում 12 սկզբունքներին։
    Մարզիչը ուսանողներին ոգևորելու համար պատմում է <<պերմակուլտուրայի օգտագործումը տարբեր ոլորտներում>> նյութում ամփոփված պատմությունները։
    01
Պերմակուլտուրայի օգտագործումը տարբեր ոլորտներում
Պերմակուլտուրան զարգացնում է փափուկ հմտություններ, ինչպիսին են ստեղծարար, նորարարական, քննադատական մտածողությունը, թիմային աշխատանքը, ժամանակի կառավարումը, հաղորդակցությունը, ապրումակցումը և այլն։ Ավելին, պերմակուլտուրայի հիմքում ընկած սկզբունքները կիրառելի են բոլոր ոլորտներում։
Ակնաբուժություն։ Պերմակուլտուրայի մասին քննարկման ժամանակ ակնաբույժ Թրոյ Ռոդսը պատմում էր, որ նա պերմակուլտուրայի սկզբունքները կիրառում է դիագնոստիկայի և հիվանդների հետ հաղորդակցության ժամանակ։
Գիտություն։ Նմանատիպ պատմություններ են պատմում նաև գիտնականները։ Նրանք օգտագործում են պերմակուլտուրայի սկզբունքները, որպեսզի կարողանան մարդկանց հուզող խնդիրներին գտնել արդյունավետ լուծումներ։ Պերմակուլտուրան տարածված է էկոլոգիայի, բուսաբանության, աշխարհագրության, հիդրոլոգիայի, կենսաքիմիայի, ֆիզիկայի ու այլ գիտական ոլորտներում։
Տեխնոլոգիաներ։ Պերմակուլտուրան աշխատանքներ է ստեղծում նաև բարձր տեխնոլոգիաների ոլորտում։ Ջոշուա Փենդլեթոնի թիմը ստեղծում է ծրագիր, որը օգտագործել դրոններ, կառուցում է ցանկացած հողատարածքի չափի և բարձրության տեղագրական 3D քարտեզներ։
Բժշկություն։ Իսկ Ջեֆրի Օսմինը բժիշկ է, որը իր մասնագիտական հաջողության հիմքում տեսնում է պերմակուլտուրային սկզբունքները։ Ջեֆրին հատկապես կարևորում է իրավիճակին հատուկ ինդիվիդուալ որոշումների ընդունումը և թափանցիկությունը։
Բիզնես։ Զուգահեռները շատ են նաև բիզնեսի ոլորտում։ Բիզնես արտադրանքի ելքը բարձրացնելու համար մասնագետները նույնպես որդեգրում են պերմակուլտուրայի սկզբունքները։




3. Քննարկում-Վարժություն
Թիրախավորվող հմտություններ
Ստեղծարար մտածողություն, համագործակցություն, խնդիրների լուծում
  • Առաջադրանքի ներկայացում
    Ծրագրի վերջում դուք կունենանք անհրաժեշտ հմտությունները՝ կառուցելու ձեր պերմակուլտուրային դիզայնը իրական կյանքում։ Նախագիծը իրականացնելու համար դուք կունենաք տարբեր ռեսուրսների կարիք։ Դրանց մեջ են մտնում ֆինանսական ռեսուրսները, նախագծի ներկայացումն ու մասնագետների և հասարակության հետ կապերի հաստատումը։
    Այսօր առաջարկում եմ սկսել մտածել այս ռեսուրսների հայթայթման ճանապարհների մասին։ Եկեք բաժանվենք երկու խմբի։
    Առաջին խումբը կմտածի ֆինանսական ռեսուրսների հավաքման մասին, իսկ երկրորդը՝ նախագծի մասին իրազեկման բարձրացման համար սոցիալական հարթակների օգտագործման ուղղությամբ։ Յուրաքանչյուր խումբ գիտի իրեն հանձնարարված խնդիրը, սակայն ինչպե՞ս եք պատրաստվում լուծումներ գտնել։
  • Ուղղորդումներ

    1․ Ուսանողներին ուղղորդելու համար մարզիչը ուսանողներին է առաջարկում համոզմունքների վերափոխման և մտածելու 6 գլխարկների մեթոդները։

    2․ Որպես ոգեշնչման աղբյուր՝ մարզիչը քննարկման ընթացքում պատմում է սոցիալական հարթակների օգտագործման և այծերի զանգի համար վարձակալման պատմությունները։
    Մարզիչը հորդորում է ուսանողներին մտածել ներկայացված պատմությունների մասին և դրանք ադապտացնել սեփական իրավիճակի համար։
  • Առանցքային կետեր

    1․ Ուսանողները օգտագործում են ներկայացվող գործիքները առաջադրված խնդրին լուծումներ գտնելու համար։

    2․ Ըստ անհրաժեշտության՝ մարզիչը առանձնացնում է խմբի թերացման ոլորտները, որոնք առավել բարելավման կարիք ունեն։
Հավատալիքների վերաձևակերպում և վերափոխում

Վարժության նպատակն է օգնել ուսանողին վերափոխել այն համոզմունքները, որը սահմանափակում և խանգարում են։ Նկարագրվող մեթոդի միջոցով ուսանողը հաղթահարում է համոզմունքը՝ բաց դառնալով նոր հնարավորությունների։

Քայլ 1 - Գտնել և ձևակերպել խորը համոզմունք, որը խանգարում է առաջ շարժվել։ Մտքում պատկերացնել մի սենյակ և համոզմունքը տեղադրել սենյակի կենտրոնում։
Քայլ 2 - Ձևակերպել 4 պնդումներ, որոնք աջակցում են հավատալիքին և դնել դրանք սենյակի 4 անկյուններում։ Դուրս գալ սենյակից։
Քայլ 3 - Յուրաքանչյուր աջակցող պնդման համար ձևակերպել պնդմանը հակառակ 4-5 նոր պնդում։ Նախնական հակառակ պնդումները պարզապես կարող են ժխտել աջակցող միտքը։ Ժխտող պնդումները զարգացնել ու հասցնել ծայրահեղ հակազդող մտքերի։ Պարտադիր չէ, որ դրանք ամբողջապես տրամաբանության սահմաններում լինեն։
Քայլ 4 - Վերադառնալ սենյակ։ Յուրաքանչյուր աջակցող պնդման համար ընտրել հակազդող մտքերից լավագույնը և 4 անկյուններում դրված աջակցող պնդումները փոխարինել հակազդող պնդումներով։
Քայլ 5 - Ձևակերպել հավատալիք, համոզմունք, որը հիմնված է 4 նոր պնդումների վրա և հաստատում է դրանց ճշմարտացիությունը։ Հեռացնել նախնական հավատալիքը և նոր համոզմունքը տեղադրել սենյակի կենտրոնում։
Քայլ 6 - Հիմնվելով դրական համոզմունքի և չորս պնդումների վրա՝ առաջացած խնդրի համար գտնել նոր լուծումներ։
Մտածելու 6 գլխարկները

Վարժության նպատակն է օգնել ուսանողին բարդ, անլուծելի թվացող խնդիրը դիտարկել տարբեր տեսանկյուններից և բաժանել այն հաղթահարելի մասերի։ Յուրաքանչյուր գլխարկը դնելիս ուսանողը պետք է ձևակերպի հարցեր,որոնք կօգնեն խնդիրը քննել համապատասխան կողմից։

Սպիտակ գլխարկ - Մտածել միայն տվյալների, ինֆորմացիայի մասին։ Նախ համակարգել այն տվյալները, տեղեկույթը, որը հայտնի է խնդրի մասին, իսկ հետո ձևակերպել և համակարգել այն ինֆորմացիան, որը անհրաժեշտ է ձեռք բերել, սակայն դեռևս հասանելի չէ։
Սև գլխարկ - Մտածել միայն դժվարությունների, հնարավոր խոչընդոտների մասին։ Ինչու՞ որևէ լուծում կարող է չաշխատել։
Կարմիր գլխարկ - Կենտրոնանալ միայն զգացմունքների, սրտի ձայնի, ինտուիցիայի վրա։ Խնդիրը էմոցիոնալ շերտը դիտարկել ներգրավված տարբերի խմբերի տեսանկյուններից։
Դեղին գլխարկ - Կենտրոնանալ միայն արժեքների և ապագա բարիքների վրա։ Ի՞նչն է ճիշտ ընթանում։ Ինչու՞ որևէ լուծում կարող է աշխատել։
Կանաչ գլխարկ - Կենտրոնանալ միայն ստեղծարարության վրա։ Ի՞նչ հնարավորություններ, այլընտրանքներ, լուծումներ և նոր գաղափարներ կան։
Կապույտ գլխարկ - Կենտրոնանալ միայն ընթացքի կազմակերպման և ղեկավարման վրա։ Որո՞նք կարող են լինել հաջորդ քայլերը, ի՞նչ վերջնաժամկետներ կան, հնարավո՞ր է հետագա գործողությունների պլան կազմել։
Մտածելու 6 գլխարկները

Վարժության նպատակն է օգնել ուսանողին բարդ, անլուծելի թվացող խնդիրը դիտարկել տարբեր տեսանկյուններից և բաժանել այն հաղթահարելի մասերի։ Յուրաքանչյուր գլխարկը դնելիս ուսանողը պետք է ձևակերպի հարցեր,որոնք կօգնեն խնդիրը քննել համապատասխան կողմից։

Սպիտակ գլխարկ - Մտածել միայն տվյալների, ինֆորմացիայի մասին։ Նախ համակարգել այն տվյալները, տեղեկույթը, որը հայտնի է խնդրի մասին, իսկ հետո ձևակերպել և համակարգել այն ինֆորմացիան, որը անհրաժեշտ է ձեռք բերել, սակայն դեռևս հասանելի չէ։
Սև գլխարկ - Մտածել միայն դժվարությունների, հնարավոր խոչընդոտների մասին։ Ինչու՞ որևէ լուծում կարող է չաշխատել։
Կարմիր գլխարկ - Կենտրոնանալ միայն զգացմունքների, սրտի ձայնի, ինտուիցիայի վրա։ Խնդիրը էմոցիոնալ շերտը դիտարկել ներգրավված տարբերի խմբերի տեսանկյուններից։
Դեղին գլխարկ - Կենտրոնանալ միայն արժեքների և ապագա բարիքների վրա։ Ի՞նչն է ճիշտ ընթանում։ Ինչու՞ որևէ լուծում կարող է աշխատել։
Կանաչ գլխարկ - Կենտրոնանալ միայն ստեղծարարության վրա։ Ի՞նչ հնարավորություններ, այլընտրանքներ, լուծումներ և նոր գաղափարներ կան։
Կապույտ գլխարկ - Կենտրոնանալ միայն ընթացքի կազմակերպման և ղեկավարման վրա։ Որո՞նք կարող են լինել հաջորդ քայլերը, ի՞նչ վերջնաժամկետներ կան, հնարավո՞ր է հետագա գործողությունների պլան կազմել։
Սոցիալական հարթակների օգտագործումը ճանաչելիության բարձրացման համար
Այժմ շատ պերմակուլտուրիստներ պատմում են իրենց գործունեության մասին սոցիալական հարթակներում։ Այսպես նրանք ստեղծում են ուսուցողական բայց միաժամանակ զվարճալի և հետաքրքիր տեսանյութեր և նկարներ։ Հարթակը պերմակուլտուրիստների համար ապահովում է աշխատանքի տեսանելիություն, ինչը ստեղծում է նոր հնարավորություններ ու համագործակցություններ։ Հաճախ օգտագործվող հարթակներն են TikTok-ն ու Instagram-ը։ Ահա մի քանի օրինակ։


Կենդանիները՝ օնլայն հանդիպումները հետաքրքրացնելու միջոց։

Այծ պահողները ստեղծել են եկամտի նոր ու հետաքրքիր աղբյուր։ Գաղափարը աշխատում է, քանի որ լուծում է տալիս օնլայն երկարատև ու անհետաքրքիր հանդիպումների խնդրին՝ ճիշտ օգտագործելով առկա ռեսուրսները։ Այսպես դուք կարող եք 5 ֆունտ ստերլինգ վճարել, և նախաձեռնության այծերից մեկը կմիանա ձեր օնլայն զանգին։ Մարդիկ անգամ հնավարություն ունեն նախօրոք ծանոթանալ այծերից յուրաքանչյուրին և կատարել ընտրություն։
  • Հարց
    Պերմակուլտուրայի փիլիսոփայության հիմքում բնության հետ համագործակցելն ու բնությունից սովորելն է։ Սա նոր բացահայտում չէ մարդկության համար։ Շատ հայտնագործություններ արվել են հիմնվելով այս փիլիսոփայության վրա։ Ի՞նչ հայտնագործությունների եք ծանոթ, որոնք ոգեշնչված, ստեղծված են բնությունից։
    02
  • Պատասխան
    Բնությունից ոգեշնչված հայտանգործություններից են․

    Ինքնաթիռ՝ ոգեշնչված թռչունների թռիչքից
    Արևային պանելներ՝ ոգեշնչված բույսերի կողմից իրականացվող ֆոտոսինթեզից
    Հողմաշարժիչ՝ ոգեշնչված քամու ժամանակ ծառերի շարժից
    Էխոլոկացիայիով աշխատող սարքեր՝ ոգեշնչված չղջիկների տարածքում կողմնորոշվելու մեթոդներից

    02
Close
Կատարել նշում