1․ Կան դոնորների թիրախային խմբերը և նրանք հասցեագրվել են
2․ Ստեղծվել է կոնկրետ պատմությունը - Ցույց են տվել առանձնահատկությունները
3․ Հստակ ձևակերպված է այն խնդիրը, որը հասցեագրվել է
4․ Բացատրված է և պարզաբանված, թե ներդրողի նվիրատվությունը ինչպես է օգնելու նախագծին և նպաստելու ձեր հաջողությանը
5․ Ընդգրկված նկարներ, տեսահոլովակներ
6․
Ունեն հստակ գործողության կոչԱյլ կարևոր կետեր՝1․ Մարդիկ հակված են վստահել իրենց սոցիալական շրջանակի, նույն տարիքի և սեռի այլ մարդկանց։ Եթե ձեզ անհրաժեշտ է համագործակցել մեկի հետ, ում չեք ճանաչում, փորձեք գտնել մեկին, ում այդ անձը վստահում է, և ով կարող է ձեզ ծանոթացնել։
2. Ձեր առաջարկի ժամանակը կամ քանակը սահմանափակելը ավելի շատ հնարավորություններ է բերում:
3․ Եթե ունեք օգնության կարիք, խոսեք այն խմբերի, մարդկանց մասին, որոնք արդեն իսկ ձեզ աջակցում են։
4․ Ամեն դրամը կարևոր է։ Հաճախ մարդիկ ի վիճակի չեն մեծ նվիրատվություններ կատարել և կարծում են, որ փոքր նվիրատվությունները օգտակար չեն նախաձեռնությանը։ Ֆոնդհայթայում իրականացնելիս շեշտե՛ք, թե որքան կարևոր է ցանկացած չափի նվիրատվությունը ձեր նախագծի հաջողման համար։
Մարզիչի համար*Ձեր խնդիրը և լուծումը հստակ դարձնելու համար կարող եք օգտվել SMART method-ից։ Ձեր նպատակը պետք է լինի՝
- Specific - Հստակ/կոնկրետ
- Measurable - Չափելի
- Achievable - Հասանելի
- Relevant - Իրատեսական
- Time-specific - Ճիշտ ժամանակին