Թիմի և նախագծի կառավարում
Վասիլի Կանդինսկի
Մաս 1. Նախագծի գովազդ
Որպեսզի նախագծի մասին իմանան թե՛ ներգրավվող կողմերը, թե՛ ֆինանսավորողները, և թե՛ ընդհանուր հանրությունը, հարկավոր է նախագիծը հայտնի դարձնել նրանց համար։ Գովազդը սա անելու ամենատարածված գործիքներից է։ Սոցիալական մեդիան այսօր ամենաէժան գործիքն է նախագիծը հանրային դարձնելու համար։ Սակայն նույնիսկ այնտեղ անհրաժեշտ է կիրառել համապատասխան տեխնիկաներ՝ մաքսիմալ արդյունքների հասնելու համար։

Եղանակները փոխվում են, բայց մարդկանց մանիպուլացնելու սկզբունքները մնում են նույնը: 70 տարի առաջ մենք անում էինք գովազդ պատմության եղանակով թերթում, հիմա դա անում եք սոցիալական ցանցերում: Այսպիսով, սկզբում դուք սովորում եք մարդու հոգեբանության հնարքները, իսկ հետո պարզապես հարմարվում եք այն միջավայրին, որը գոյություն ունի։
  • Հարցեր
    Եթե TV-ն այդքան վատ է քո համար, ինչո՞ւ է այն դրված բոլոր հիվանդանոցային սենյակներում։

    ABC հեռուստատեսական կազմակերպությունը նման հարցով փորձում է դրդել TV-ի նկատմամբ բացասական վերաբերմունքը փոխել, և հետևաբար մոտիվացնել ակտիվ օգտագործել։
  • Պատմություն
    Այս տեխնիկան հիմնականում կիրառվում է հոլովակների մեջ, երբ փորձում ես մարդկանց զգացմունքայնորեն մոտ պատմություն ստեղծել։
    Օրինակ` P&G-ն Tide լվացքի հեղուկի գովազդի համար մտածել էր "Mums" (մայրիկներ) գովազդը, որտեղ նրանց թիրախը՝ մայրիկները, տարբեր զգացմունքներ են ապրում իրենց երեխաների համար, բայց ամեն ինչ լավ է լինում, քանի որ կիրառել են Tide:

  • Վկայություն
    Ձեր ծառայությունից օգտված մարդկանց կարծիքները կիրառելը գովազդի մեջ նույնպես հիանալի տարբերակն է։ Մարդիկ հակված են վստահելու այլ մարկանց, որը նույնիսկ կարող է լինել երգիչ կամ հայտնի մշակությային գործիչ։
  • Սիմվոլիզմ
    I __ you արտահայտության մեջ յուրաքանչյուրս մեխանիկորեն դնում ենք love բառը։ Սա կիրառելով՝ կարելի է սեր բառի փոխարեն դնել այլ բան, որը ենթագիտակցորեն կասոցացվի սիրով հետ։
    Կան առավել հետաքրքիր սիմվոլիզմի օրինակներ, որոնք կարող ես գտնել առցանց։
Դուք կարող եք մաքսիմալ ստեղծագործական լինել ձեր գովազդների մեջ։ Օրինակ՝ հունական Boroume կազմակերպությունը, որի նպատակն է սննդային թափոնները քչացնելը և միևնույն ժամանակ շատացնել սննդի նվիրաբերությունը, սկսել էր նման գովազդային արշավ։
Հանրային հարցազրույցներ
Լրատվամիջոցների հետ հարցազրույցները կարող են արժեքավոր հնարավորություն լինել ձեր ուղերձը, փորձառությունը հաղորդելու և ձեր նախագիծը կամ գործը խթանելու համար: Նույնիսկ հոլիվուդյան աստղերը մեդիա պատրաստություններ են անցնում հարցաձրույցներից առաջ, որպեսզի սխալներ թույլ չտան։ Կան մի քանի կանոններ, որոնց անհրաժեշտ է հետևել՝

• Եղի՛ր հանգիստ և ինքնավստահվստահ
• Մշակի՛ր հակիրճ, հիշարժան հաղորդագրություններ, որոնք կարտահայտեն քո հիմնական ուղերձը
• Օգտագործի՛ր պարզ լեզու և հնարավորության դեպքում խուսափի՛ր ժարգոնից
• Վերահսկի՛ր մարմնիդ լեզուն՝ պահպանիր տեսողական կապը հարցազրուցավարի հետ և ժպտա
• Պահպանի՛ր հարցերին պատասխանները պարզ և կարճ
• Օգտագործի՛ր պատմություններ, որոնք նախագիծը ավելի հիշվող կդարձնեն
• Չմոռանաս նշել այն կազմակերպությունների, մարդկանց և ֆինանսավորող մարմինների մասին, որոնք քեզ օգնել են իրականացնել կամ սկսել նախագիծը



Բարեգործական վազքեր և միջոցառումները նույնպես հիանալի տարբերակ են իրազեկությունը բարձրացնելու համար։ Ֆլեշմոբներ, ելույթներ դպրոցներում կամ այլ վայրերում, երեկույթներ, առցանց կոնֆերանսներ. դրանք բոլորը կարող են ուշադրություն գրավել, որը ձեզ համար կարևոր է նախագծի սկզբնական մասում։
Մաս 2. Ինչպե՞ս գտնել քո թիմը
Քո թիմը
Նախագծի համար իդեալական թիմին գտնելու համար նախ պետք է իմանալ ի՞նչ հատկանիշներ ենք կարևորում մեր ապագա թիմի անդամների մեջ։ Օրինակ՝ կարող է ձեր նախագծի համար թիմի անդամները պետք է`

1. Ունենան գերազանց հաղորդակցման հմտություններ
2. Լինեն կազմակերպված
3. Լինեն համակարծիք նախագծին վերաբերող թեմաների շուրջ և ունենան աշխատանքային փորձ այդ ոլորտում
4. Ունեն կոմպլեմենտար/փոխլրացնող հմտություններ որոնք բացակայում են թիմի մյուս անդամների մոտ, բայց անհրաժեշտ են նախագծի համար
5. Արագ կարողանան ինքնուրույն սովորել նոր հմտություններ և բաց լինեն նոր գաղափարներ ուսումնասիրելու
6. Պատրաստ լինեն ընդունել ռիսկեր
Առաջնահերթություն տվեք հմտություններին և գիտելիքներին, ոչ թե հավաստագրերին։ Տեսեք թե ի՞նչ ապացույցներ կան որ իրենք իսկապես ունեն այն հմտությունները, որ անհրաժեշտ են աշխատանքը կատարելու համար։ Օրինակ՝ եթե կարևոր է, որ ունենան տեսահոլովակ մոնտաժելու հմտություն ուժեղ ապացույց կլինի իրենց մոնտաժած տեսահոլովակների պորտֆոլիոն, թույլ ապացույց կլինի հավաստագիր, որ հաճախել են ԹՈՒՄՈ-ում տեսահոլովակ մոնտաժելու դասընթացների։
Եթե փնտրում ես աստղերին, նայիր դեպի երկինք
Ճիշտ մարդկանց գտնելու համար պետք է ճիշտ տեղ գնալ՝ փնտրելու այդ մարդկանց։
Օրինակ՝ եթե փնտրում ես startup-ներով հետաքրքրված մարդկանց՝ հաճախիր startup կոնֆերանսներ, Facebook-ում և Linkedin-ում startup-ի խմբերում տեղադրի հայտարարություններ։
Նաև կարևոր է հասկանալ, թե այն մարդիկ ովքեր դիմում են ուղարկում միանալու թիմին արդյոք վստահելի են, թե չէ։
Դրա համար կարևոր է հետազոտել իրենց անցյալը։ Սա անելու ամենատարածված մեթոդներից են հանձնարարական նամակները (letters of recommendation). Սրանք կարող են լինել նամակներ գրված իրենց նախկին գործատույի, համայնքի անդամների, ուսուցիչների, դասախոսների, խմբակների ղեկավարների կողմից և հավաստում են դիմումատույի դրական հատկանիշների մասին։ Եթե վստահելի մարդիկ վստահում են դիմումատույին, ավելի հավանական է որ նա իսկապես վստահելի է։
Ուժեղ հանձնարարական նամակի հատկանիշներ
Հավանաբար համալսարան կամ աշխատանքի դիմելուց ձեզնից նույնպես կպահանջեն հանձնարարական նամակներ։ Լավ հանձնարարական նամակները գրված են ձեզ լավ ճանաչով մարդկանց կողմից, ովքեր ցանկալի է ունենան բարձր դիրք ձեր կրթական հաստատությունում, արտադպրոցանակ խմբակներում կամ նախկին աշխատավայրում։ Լավ կլինի, որ ներառեն հստակ օրինակներ, թե ինչպես եք դրսևորել ձեր ուժերը։

Օրինակ՝ ինչ նախագծեր եք իրականացրել և ինչ հմտություններ եք զարգացրել իրականացրած նախագծերի ընթացքում։

Հատկապես կարևոր է, որ ընդգծվեն transferrable skill-եր (փոխանցելի հմտություններ)՝ հմտություններ, որոնք կարող են օգտագործվել տարբեր ոլորտներում։

Օրինակ՝ եթե նամակը գրված է ձեր սպորտային ակումբի ղեկավարի կողմից, կարող են ընդգծել, որ բասկետբոլի առաջնություններին պատրաստվելուց դրսևորել եք կատարյալ թիմային աշխատանք, պարտաճանաչ էիք, երբեք չեք ուշացել պարապմունքներից և օգնել եք թիմի մյուս անդամներին բարելավել իրենց հմտությունները, ինչի արդյունքում գրավել եք ազգային դպրոցական առաջնություններում առաջին տեղը։

Այս բոլոր հմտությունները հավանաբար կօգնեն նաև հաջողության հասնել համալսարանում կամ ձեր նոր աշխատանքի մեջ և ձեզ ավելի մրցունակ դիմորդ են դարձնում։

Ահա ուժեղ հանձնարարական նամակների օրինակ՝

Թույլ հանձնարարական նամակի հատկանիշներ
1) Նամակ գրողը չի ցույց տալիս, թե ինչպես է ճանաչում դիմումատուին, որքան ժամանակ է ճանաչում նրան և ինչ պաշտոնում է գտնվել դիմումատուի հետ աշխատելու ընթացքում
2) Ընդհանրական լեզվով է գրված, պնդումները հիմնված չեն հստակ օրինակների վրա։
Մաս 2. Ինչպե՞ս կառավարել քո թիմը
Որպիսի կարողանաս հաջողությամբ ավարտել նախագիծդ, պետք է կարողանաս արդյունավետ կառավարել քո թիմին։ Առաջնորդական հմտությունները զարգացնելու համար նախ պետք է հասկանալ, թե քո բնավորությանը ի՞նչ առաջնորդական ոճ է համապատասխանում։ Դրա համար լրացրու այս Briggs Myers հարցումը և վերջում ստացած 4 տառանոց արդյունքը (օրինակ՝ ENTJ) պահիր, որ այս շաբաթվա քնարկման ընթացքում որոշենք, թե ինչ առաջնորդական ոճ է համապատասխանում քո բնավորությանը։
https://www.truity.com/test/type-finder-personality-test-new
Թիմի և նախագծի կառավարումը կազմակերպելու համար կարող եք օգտագործել հարթակներ ինչպիսին են trello.com, miro.com և google sheets-ը։ Այս գործիքները կօգնեն, որ բոլորը հասնական ինչ և երբ պետք է անել, և չխառնվել առաջադրանքների մեջ։
Մաս 3. Նախագիծը սկսելը ամենադժվար մասն է
Նախագիծ սկսելը որպես երիտասարդ կարող է լինել և՛ հետաքրքիր, և՛ դժվար: Կասկածները բնական են, բայց կան մի քանի գործիքներ և ռազմավարություններ, որոնց վրա կարող ես ապավինել անորոշության այս պահերին մոտիվացված մնալու համար:
  • Ինքնավստահություն

    Զարգացրու ինքնավստահություն և ամուր հավատ քո նախագծի արժեքի և այն հաջողակ դարձնելու քո կարողության նկատմամբ: Հիշեցրու ինքդ քեզ քո հմտությունների և գիտելիքների մասին, որը դրդեց քեզ սկսել նախագիծը:
  • Նպատակի կարգավորում

    Նախագիծը բաժանիր ավելի փոքր, կառավարելի նպատակների: Երբ դու հասնում ես այս փոքր նպատակներին, դա կարող է բարձրացնել քո վստահությունը և առաջընթացի զգացում ապահովել:
  • Պլանավորում

    Ստեղծիր ծրագրի հստակ պլան՝ սահմանված առաջադրանքներով և ժամկետներով: Սա կարող է օգնել նվազեցնել անորոշությունը՝ ապահովելով կառուցվածքային ուղի առաջ:
  • Մենթորություն

    Փնտրիր ուղղորդումներ մենթորներից կամ քո ոլորտում փորձառու անհատներից: Նրանք կարող են արժեքավոր պատկերացումներ տալ, կիսվել իրենց փորձով և առաջնորդություն առաջարկել դժվար ժամանակներում:
  • Ուսուցում և հարմարվողականություն

    Ընդունիր աճի մտածելակերպը: Դիտարկիր մարտահրավերները որպես սովորելու և աճելու հնարավորություն: Պատրաստ եղիր հարմարվելու և անհրաժեշտության դեպքում փոփոխելու նախագծի որոշ մասեր:
  • Networking

    Խոսա նախագծի այլ հիմնադիրների հետ: Փորձի և մարտահրավերների փոխանակումը կարող է քեզ օգնել ավելի քիչ մեկուսացված զգալ և նոր հեռանկարներ ստեղծել:
  • Հաշվետուություն

    Կիսվիր քո նախագծի նպատակներով վստահելի ընկերոջ կամ գործընկերոջ հետ, ով կարող է օգնել քեզ հաշվետու լինել քո առաջընթացի համար (սա կոչվում է accountability partner/buddy):
  • Նշիր փոքր հաղթանակները

    Ճանաչիր և նշիր նույնիսկ փոքր ձեռքբերումները: Կարևոր է ընդունել քո առաջընթացը և պահպանել մոտիվացիան:
Քննարկում 10-ի ժամանակ
Կքննարկենք քո կառավարական ոճը և կփորձենք ամբողջացնել քո նախագիծը։