Որպեսզի նախագծի մասին իմանան թե՛ ներգրավվող կողմերը, թե՛ ֆինանսավորողները, և թե՛ ընդհանուր հանրությունը, հարկավոր է նախագիծը հայտնի դարձնել նրանց համար։ Գովազդը սա անելու ամենատարածված գործիքներից է։ Սոցիալական մեդիան այսօր ամենաէժան գործիքն է նախագիծը հանրային դարձնելու համար։ Սակայն նույնիսկ այնտեղ անհրաժեշտ է կիրառել համապատասխան տեխնիկաներ՝ մաքսիմալ արդյունքների հասնելու համար։
Եղանակները փոխվում են, բայց մարդկանց մանիպուլացնելու սկզբունքները մնում են նույնը: 70 տարի առաջ մենք անում էինք գովազդ պատմության եղանակով թերթում, հիմա դա անում եք սոցիալական ցանցերում: Այսպիսով, սկզբում դուք սովորում եք մարդու հոգեբանության հնարքները, իսկ հետո պարզապես հարմարվում եք այն միջավայրին, որը գոյություն ունի։