Քննարկում 6։ Շենքեր
Էջը անհրաժեշտ նյութերի և առաջադրանքների
պանակ-ուղեցույցն է վեցերորդ
քննարկում-հանդիպման համար
Մուտք
Սկսեք քննարկումը հարցնելով ուսանողներին, թե ինչը իրենց հետաքրքրեց կամ զարմացրեց ընթերցանյութում և թե ինչ հիմնական եզրակացություններ կարելի է անել կարդալուց հետո։ Երբ պատասխաններ չեն հնչում, մարզիչը կարող է տալ ուղղորդող հարցեր նաև ըստ անհրաժեշտության՝ կիսվել ուսանողի հետ սեփական մտքերով։
Ապա անցնել այն հարցերի քննարկմանը, որոնք ուսանողները նախօրոք ուղարկել են։

Եթե հարցեր չկան, մարզիչը կիսում է էկրանը և ցույց տալիս երեք հարց ընթերացնյութի մասին, և կարդալով, սպասում ուսանողների պատասխանին։
ՀԱՐՑ 1: Շենքերից ո՞րի նկարագիրը չի համապատասխան պերմակուլտուրայի ստանդարտներին։
  1. Չի պարունակում/անջատում թունավոր նյութեր շինարարության և բնակության ժամանակ
  2. Կառուցված է տեղական, իսկ եթե անհնար է՝ վերամշակված և վերամշակված նյութերից
  3. Կառուցված է անտառում, էլեկտրականության համար ունի հանածո վառելիքի պահեստ
  4. Բոլոր նկարագիրները համապատասխանում են պերմակուլտուրայի ստանդարտներին

ՀԱՐՑ 2: Ի՞նչ անել որպեսզի, ձմռանը ջերմությունը չկարողանա դուրս գալ էկոկայուն տան պատերից, իսկ ամռանը չներթափանցի ներս:
  1. Տան պատերը կառուցել սովորականից հաստ աղյուսներով։
  2. Պատերը պատրաստել ծղոտի բալասաններից և ամրեցնել բետոնով։
  3. Պատերը պատրաստել ծղոտի բալասաններից և ամրեցնել կոբով։
  4. Պատերը պատրաստել վերամշակված մետաղից և պատել վինիլային ծածկույթով:
ՀԱՐՑ 3: Պերմակուլտուրիստները պատուհանները տեղադրում են հարավային կողմում, քանի որ
  1. ձմռանը արևածագը և մայրամուտը ավելի հարավում են տեղի ունենում։
  2. երկրագնդի հարավային կիսագունդը ավելի շատ հասանելիություն ունի արևին։
  3. հարավում տեղադրելը ավելի քիչ թափոններ է առաջացնում։
  4. տան հարավային կողմը պաշտպանության կարիք ունի բակում ապրող կենդանիներից։
Ճիշտ պատասխաններ՝
  • Հարց 1 - պատասխան 3
  • Հարց 2 - պատասխան 3
  • Հարց 3 - պատասխան 1

Քննարկման հիմնական միտքն է․

Ինչպես պերմակուլտուրայի ցանկացած մասնիկում, այստեղ նույնպես կայունությունը մեծ դեր ունի։ Պերմակուլտուրայի մեթոդների ճիշտ կիրառության դեպքում կառույցը կարող է խնայել էներգիա, ինքնակառավել իր ջերմությունը ելնելով եղանակի պայմաններից, ապահովել անհրաժեշտ լուսավորությունը միաժամանակ քչացնելով նախնական և ընթացիկ ծախսերը։
Տնային Առաջադրանքի Քննարկում
  • Առաջադրանք
    Ի՞նչ նյութերից է պատրաստված ձեր տունը։ Ի՞նչ կայուն փոխարինիչներ կան այդ նյութերի համար, որ ապահովում են նմանատիպ վերջնական արդյունք։
    00
  • Պատասխան
    Ուսանողները տալիս են իրենց պատասխանները։
    Մարզիչը անում է անհրաժեշտ ուղղումներ, եթե դրանք անհրաժեշտ են, ապա խնդրում, որ ձեռքի տակ ունենան իրենց փոխարինիչները, քանի որ դրանք պետք են գալու հաջորդ քննարկումների ժամանակ։
    00
Նախավարժանք
Նպատակը երեխաներին ակտիվացնելն ու պատրաստելն է հիմնական քննարկմանը։
  • Հարց
    Եկեք դիտարկենք տասը շինարարական նյութեր և հասկանանք, նրանցից որոնք են կայուն, և որոնք՝ ոչ։

    Նյութեր՝
    • Բամբուկ
    • Վինիլային ծածկույթ (PVC)
    • Բետոն
    • Մշակված փայտանյութ (Treated lumber)
    • Վերամշակված մետաղ
    • Խճճված հող (Rammed earth)
    • Ծղոտե բալասաներ (Straw bales)
    • Ֆիբրոցեմենտ (Fibre cement/Eternit)

    Անհրաժեշտության դեպքում մարզիչը ցույց է տալիս նյութերը նկարները՝ գտնելով դրանք համացանցից։
    00
  • Պատասխան
    Կայուն՝
    • Բամբուկ
    • Վերամշակված մետաղ
    • Խճճված հող (Rammed earth)
    • Ծղոտե բալասաներ (Straw bales)

    Ոչ կայուն՝
    • Վինիլային ծածկույթ (PVC) - ոչ կայուն արտադրության գործընթաց, դժվարություններ թափոններից ձերբազատման հարցում , առողջական խնդիրների ռիսկ
    • Բետոն - ածխածնի բարձր արտանետումներ արտադրության ընթացքում, էներգատար արտադրական գործընթաց և ներդրում ջերմային կղզու ազդեցությանը
    • Մշակված փայտանյութ (Treated lumber) - պարունակում է քիմիկատներ
    • Ֆիբրոցեմենտ - ունի նույն հետևանքները ինչ որ պետոնը, կարճ կյանք և վերամշակման դժվարություն։ Այն շատ է օգտագործվում Հայաստանում։
    00
1. Քննարկում-Վարժություն
Թիրախավորվող հմտություններ
Պերմակուլտուրա/դիզայն, հետազոտություն։
  • Առաջադրանքի ներկայացում
    Յուրաքանչյուր համայնք պետք է ունենա իր սննդային պահեստը երկարաժամկետ արտակարգ դրությունների համար։ Որակայալ սննդային պահեստը նշանակում է որոշակի ապահովություն, հետևաբար, այն կարևոր է։

    Լավ սննդային պահեստի որակներն են՝ ցածր ջերմաստիճանի պահպանում, օդափոխանակություն, չորություն (խոնավության կառավարում), լուսավորություն և հիգիենա։

    Ինչպե՞ս կարող եք պերմակուլտուրայի մոդելներից օգտվելով կառուցել տվյալ որակներով օժտված սննդային պահեստ։ Որտե՞ղ կտեղադրեք պահեստը։ Ի՞նչից պատրաստված կլինի պահեստը։ Ինչպե՞ս է ջեռուցումը տեղի ունենալու։

    Հավելյալ ինֆորմացիայի համար կարող եք օգտվել ձեր ընթերցանյութից կամ համացանցից։

    Ուսանողներն ունեն 10 րոպե ժամանակ ուսումնասիրություն կատարելու և շինության դիզայն մտածելու համար։
  • Ուղղորդումներ
    Տարածքի ընտրություն - Իդեալական վայրը պետք է լինի ստվերված և չոր: Այն պետք է տեղակայվի նաև ձեր սննդի արտադրության տարածքներին մոտ՝ տրանսպորտը և բեռնաթափումը նվազագույնի հասցնելու համար: Կարևոր է նաև, որ պահեստը հեռու լինի է պոտենցիալ աղտոտման աղբյուրներից՝ արդյունաբերական վայրերից կամ կեղտաջրերի մաքրման կայանները (սննդի անվտանգության պատճառներից ելնելով):

    Շինության նախագծում - Շինությունը պետք է ունենա հաստ պատեր, որոնք պատրաստված են ցածր ջերմահաղորդականության նյութերից, ինչպիսիք են ծղոտե բալասանները (straw bales) կամ rammed earth-ը:

    Տանիքը պետք է լինի թեք և ծածկված լինի բաց գույնի, արտացոլող նյութերով, որպեսզի արտացոլի արևի լույսը և նվազագույնի հասցնի ջերմության ավելացումը:

    Պատուհանները պետք է լինեն փոքր, լավ մեկուսացված և տեղակայված լինեն շենքի հյուսիսային կողմում՝ բնական լույսը առավելագույնի հասցնելու համար՝ նվազագույնի հասցնելով ջերմության ավելացումը:

    Պասիվ սառեցում - Պասիվ հովացման տեխնիկանները ներառում են սառը տանիքի և բնական օդափոխության օգտագործումը:

    Սառը տանիքը արտացոլող տանիք է, որն արտացոլում է արևի լույսը և ավելի քիչ ջերմություն է կլանում, քան ավանդական տանիքը:

    Բնական օդափոխությունը կարող է ստեղծվել՝ օգտագործելով փեղկերը կամ պատուհանները՝ թույլ տալու համար, որ սառը օդը մտնի շենք և տաք օդը դուրս գա:

    Վերականգնվող էներգիա - վերականգնվող էներգիայի աղբյուրները, ինչպիսիք են արևը, քամին և հիդրոէներգիան, կարող են օգտագործվել շենքի հովացման համակարգերը սնուցելու համար:

    Պահպանման տարաներ - Շենքում օգտագործվող պահեստային տարաները պետք է լավ մեկուսացված լինեն՝ ջերմաստիճանի տատանումները նվազագույնի հասցնելու համար: Դրանք նաև պետք է պատրաստված լինեն ոչ թունավոր, սննդի համար անվտանգ նյութերից, ինչպիսիք են չժանգոտվող պողպատը կամ ապակին:
  • Առանցքային կետեր

    1. Ուսանողները հիշում են և կարողանում են օգտագործել պերմակուլտուրայի և շենքերի մասին իրենց գիտելիքները։

    2․ Եթե ուսանողը անում է ենթադրություններ, հիմնավորում է կարծիքը փաստերով։

    3․ Խումբը կարողանում է համագործակցել և կատարել աշխատանքի բաժանում առաջադրանքը ժամանակին ավարտելու համար։

    4․ Խումբը կարողանում է ընթերցանյութից սովորած մեթոդների միջոցով կատարել ընդհանրացումներ ու ստեղծել իր օրինակը։

    5․ Ըստ անհրաժեշտության՝ մարզիչը առանձնացնում է խմբի թերացման ոլորտները, որոնք առավել բարելավման կարիք ունեն։
Հարց-Ամփոփում
Եկեք պատասխանենք երկու կարճ հարցի՝
- Ի՞նչ սովորեցիք այս քննարկում-վարժությունից։
- Ինչպե՞ս կարող եք այն օգտագործել ձեր կյանքում։

Ուղղորդում՝ պլանավորել աշխատանքը սկզբից մինչև վերջ, հասկանալ վերջնադրյունքին հասնելու փուլերը, անել հետազոտությունը անհասկանալի մասերը բացահայտելու համար, և այլն
  • Հարց
    Մենք քննարկեցինք պահեստը, որը գետնի վրա է։ Իսկ ի՞նչ առանձնահատկություններ կունենա այն պահեստը, որը գետնի տակ է։ Ինչո՞վ է այն տարբերվում այն պահեստից, որը ստեղծեցինք։
    01
  • Պատասխան
    Տեղադրության ընտրությունը նույնն է, ինչպես որ քննարկված պահեստի դեպքում։
    Այս դեպքում, մենք կիրառում ենք երկրագնդի բնական մեկուսացման հատկությունները պահեստի ներսում կայուն ջերմաստիճան պահպանելու համար: Զուգահեռ իհարկե կարող ենք նաև կիրառել պասիվ հովացում։ Լույսի համար կարող ենք կիրառել լուսադիոդային համակարգերի կամ բնական լույսի խողովակները՝ նվազեցնելով էլեկտրաէներգիայի օգտագործումը: Հիգիենայի համար կարող ենք տեղադրել համապատասխան օդափոխման և օդի ֆիլտրման համակարգեր՝ օդի որակը պահպանելու և բորբոսի աճը կանխելու համար:

    01
2. Քննարկում-Վարժություն
Թիրախավորվող հմտություններ
Քննադատական մտածողություն
  • Առաջադրանքի ներկայացում
    Ցածր ջերմաստիճանի պահեստավորման շինություն կառուցելը միայն գործի մի մասն է։ Կան բազում ռիսկեր, որոնք կապված են թե՛ կառուցման, թե՛ հետագայում այդ շինության պահպանման հետ։

    1. Որո՞նք են հիմնական մարտահրավերներն ու ռիսկերը, որոնք կապված են խոնավ և շոգ կլիմայական պայմաններում ցածր ջերմաստիճանի պահեստարանների կառուցման հետ։

    2. Ի՞նչ լուծումներ կառաջարկեք այդ մարտահրավերներին դիմադրելու համար։
  • Ուղղորդումներ
    1.Ջերմաստիճանի և խոնավության վերահսկում - խոնավության բարձր մակարդակը կարող է հանգեցնել խտացման և խոնավության կուտակման, ինչը կարող է հանգեցնել բորբոսի աճին և պահեստավորված մթերքների փչացմանը:

    Փոթորիկի վնաս - Արևադարձային փոթորիկները կարող են զգալի վնաս հասցնել շենքերին և ենթակառուցվածքներին, ներառյալ վնասել տանիքները, պատերը և պահեստավորման այլ կառուցվածքային բաղադրիչները:

    Վնասատուների դեմ պայքար - Վնասատուները, ինչպիսիք են կրծողները և միջատները, կարող են զգալի վտանգ ներկայացնել պահեստավորված մթերքների համար, իսկ խոնավ կլիմայական պայմաններում դրանք կարող են ավելի տարածված լինել:

    Սպասարկում և պահպանում. Ցածր ջերմաստիճանի պահեստավորման հաստատությունը պահանջում է կանոնավոր սպասարկում և սպասարկում՝ ապահովելու այն արդյունավետ և արդյունավետ գործելու համար:

    2. Պահեստային տարածքի նախագծումը պահանջում է
    - մանրակրկիտ պլանավորում, - դիտարկում,
    - ճիշտ նյութերի ընտրություն և այլ միջոցներ:

    Համապատասխան կառուցվածքային ամրացումների ներդրումը, դիմացկուն նյութերի օգտագործումը և պատշաճ ամրացման ապահովումը կարող են օգնել կառուցվածքն ավելի ամուր դարձնելուն:

    Պահեստային տարածքը, ներառյալ դռներն ու պատուհանները, պատշաճ փակելը կարող է օգնել կանխել վնասատուների և կրծողների մուտքը:

  • Առանցքային կետեր
    1. Ուսանողները կարողանում են դուրս բերել տեսանյութի առանցքային կետերը և կիսվել իրենց սեփական գիտելիքներով ու կարծիքով։
    2. Ուսանողները կարողանում են համամատական վերլուծություն կատարել նոր ստացած տեղեկատվություն և նախկին գիտելիքների միջև։
    3. Ուսանողները կարողանում են պարզ արտահայտել իրենց մտքերը։
Հարց-Ամփոփում
Եկեք պատասխանենք երկու կարճ հարցի՝
- Ի՞նչ սովորեցիք այս քննարկում-վարժությունից։
- Ինչպե՞ս կարող եք այն օգտագործել ձեր կյանքում։

Ուղղորդում՝ հասկանալ ռիսկերը մինչ գործողությունները սկսելը, կանխարգելել ռիսկերը նախքան նրանց տեղի ունենալը, բարելավել պրոդուկտը/նախագիծը/ինքներս մեզ ըստ թերացումների ու հետադարձ կապի, և այլն
ՔԱՐՏԵԶԱԳՐՈՒՄ - Սննդային պահեստ
Մարզիչը խնդրում է ուսանողներին հանել իրենց աշխատանքային տետրերը և բացել բազային քարտեզի հատվածը։ Մարզիչը ուսանողներին բացատրում է, որ պահեստի դիրքի համար կարևոր է հաշվի առնել, որ տարածքը պետք է լինի չոր ու նախընտրելի է ստվերի տակ, ապա ուսանողների հետ միասին ընտրում է պահեստի դիրքը և դնում այն քարտեզի վրա։
  • Հարց
    1. Գիտե՞ք ինչ է retrofitting (ռետրոֆիթ)։

    2. Ինչպե՞ս կարող եք retrofitting-ը կիրառել ձեր տանը։
    02
  • Պատասխան
    1. Ռետրոֆիթը ինչ-որ բանի արտադրությունից հետո փոփոխելու գործընթացն է: Շենքի ռետրոֆիթը ներառում է դրա համակարգերի կամ կառուցվածքի փոփոխություն՝ նախնական կառուցումից և զբաղեցումից հետո:

    2. Կարելի է բարելավել հետևյալ մասերը՝
    • Արդյունավետ ու վերականգնվող/մաքուր էներգիա
    • Պատերի, տանիքի և հատակի մեկուսացումը` ջերմության կորուստը նվազեցնելու համար
    • Հին մասերի՝ պատուհանների ու դռների փոփոխությունը էներգաարդյունավետության համար
    • Էներգիայի սպառումը նվազեցնելու համար LED կամ CFL լուսավորության
    • Ջրի պահպամնան ու վերամշակման հարմարանքներ (անձրևաջրի հավաքում)
    • Կանաչ տանիքի տեղադրում՝ մեկուսացման և հեղեղաջրերի կառավարումը բարելավելու համար
    • Վերանորոգման և նոր հավելումների ժամանակ էկոլոգիապես մաքուր և կայուն նյութերի կիրառում
    • Կենցաղային թափոնները նվազագույնի հասցնելու համար վերամշակման և կոմպոստացման համակարգեր
    • Խաչաձև տան օդափոխություն՝ ներքին օդի ավելի լավ որակը խթանելու համար
    • Էլեկտրաէներգիայի ծախսը խնայելու համար հին սարքերի փոխարինում էներգաարդյունավետ սարքերով
    02
3. Քննարկում-Վարժություն
Թիրախավորվող հմտություններ
Նախագծի կառավարում, հաղորդակցություն։
  • Առաջադրանքի ներկայացում
    Ձեր նախագծի համար մատակարար գտնելը ծրագրի կառավարման հիմնական հմտություններից մեկն է, որը դուք պետք է տիրապետեք:

    Պատկերացրեք, որ ոգեշնչված բիոմիմիկայի տեխնիկայից, ցանկանում եք նմանատիպ նախագիծ անել ՀՀ-ում։ Քանի որ ձեր նպատակն է թեթև և էներգաարդյունավետ կառուցվածք ստանալ, աշխատելու եք Մեծ Բրիանիայի Քորնվել քաղաքում Eden Project-ը կազմակերպած ճարտարապետների հետ (տես Eden Project-ի նկարները ներքևում), ովքեր կրկնօրինակել են բնության մեջ պղպջակի կառուցվածքը՝ դրից ու ներսից պատերի վրա ճնշումը կարգավորելու նպատակով։

    Շինարարության համար պետք է ՀՀ մատակարարվեն որոշակի նյութեր, և դուք ներկայում ունեք երեք մատակարար, որոնցից պետք է ընտրեք մեկին։

    Մաս 1
    Մատակարարների ի՞նչ գնահատման չափանիշներ կօգտագործեք ճիշտ մատակարարին ընտրելու համար։


    Մաս 2
    Պատկերացրեք, որ ընտրել եք մատակարարի առանց հաշվի առնելու նրա ֆինանսական կայունությունը և պատվերը տալուց ու վճարելուց հետո, իմանում եք, որ մատակարարը ունի ֆինանսական խնդիրներ և հնարավոր է չկարողանա մատակարարել ձեր պպատվերը։ Ինչպե՞ս կվարվեք։



  • Ուղղորդումներ
    Մաս 1

    Մատակարարների գնահատման չափանիշներ՝
    • Որակ - մատակարարի արտադրանքի կամ ծառայությունների որակ
    • Արժեք/գին - Մատակարարների գները պետք է լինեն մրցունակ և համապատասխանեն ձեր բյուջեին
    • Առաքման ժամանակ - Մատակարարը պետք է կարողանա ապրանքներ կամ ծառայություններ մատուցել պահանջվող ժամկետներում
    • Հեղինակություն - արդյունաբերության մեջ մատակարարի համբավը պետք է լինի դրական
    • Կարողություն - Մատակարարը պետք է հնարավորություն ունենա բավարարելու ձեր նախագծի պահանջարկը
    • Ճկունություն - Մատակարարը պետք է ճկուն լինի և կարողանա հարմարվել ձեր նախագծի պահանջներին
    • Հաղորդակցություն - Մատակարարը պետք է ունենա հստակ հաղորդակցման ուղիներ և արձագանքի ձեր նախագծի կամ բիզնեսի կարիքներին
    • Գտնվելու վայրը - Մատակարարի գտնվելու վայրը պետք է լինի հարմար և լոգիստիկ որևէ խնդիր չառաջացնի:
    • Ֆինանսական կայունություն - Մատակարարը պետք է ֆինանսապես կայուն լինի և կարողանա կատարել իր պայմանագրային պարտավորություններ
    Մաս 2
    1. Կապվեք մատակարարի հետ՝ հաստատելու նրանց ֆինանսական վիճակը և հարցնելու պատվերի կարգավիճակի մասին:
    2. Վերանայեք մատակարարի հետ ստորագրած պայմանագիրը, որպեսզի տեսնեք, թե արդյոք կան կետեր կամ դրույթներ, որոնք կարող են օգտագործվել իրավիճակը շտկելու համար:
    3. Եթե թվում է, որ մատակարարը չի կարողանում կատարել պատվերը, ուսումնասիրեք այլընտրանքային տարբերակներ։
    4. Եթե մատակարարը խախտել է պայմանագրի պայմանները կամ դրսևորել է խարդախ վարքագիծ, մտածեք իրավական գործողությունների մասին՝ վճարումը վերականգնելու կամ փոխհատուցում ստանալու համար:
    5. Շփվեք իրավիճակից ազդված ցանկացած շահագրգիռ կողմի հետ, ինչպիսիք են ձեր թիմը, որպեսզի նրանք տեղեկացված լինեն իրավիճակի և ձեռնարկվող ցանկացած գործողությունների մասին:
  • Առանցքային կետեր
    1. Ուսանողները հիշում են և կարողանում են օգտագործել պերմակուլտուրայի և շենքերի մասին իրենց գիտելիքները։


    2․ Եթե ուսանողը անում է ենթադրություններ, հիմնավորում է կարծիքը փաստերով։


    3․ Խումբը կարողանում է համագործակցել և կատարել աշխատանքի բաժանում առաջադրանքը ժամանակին ավարտելու համար։


    4․ Խումբը կարողանում է ընթերցանյութից սովորած մեթոդների միջոցով կատարել ընդհանրացումներ ու ստեղծել իր օրինակը։


    5․ Ըստ անհրաժեշտության՝ մարզիչը առանձնացնում է խմբի թերացման ոլորտները, որոնք առավել բարելավման կարիք ունեն


Միքելանջելոն և վատ մատակարարները
Միքելանջելոն քանդակագործ, նկարիչ և ճարտարապետ էր, որը համարվում է Վերածննդի դարաշրջանի և, հավանաբար, բոլոր ժամանակների մեծագույն նկարիչներից մեկը: Նրա աշխատանքները ցույց են տալիս հոգեբանական խորաթափանցության, ֆիզիկական ռեալիզմի և ինտենսիվության խառնուրդ, որը նախկինում չտեսնված էր:
Միքելանջելոն ժամանակին բազում ճարտարապետական նախագծեր է իրագործել ժամանակի ազնվականների համար, և հետևաբար աշխատել է նաև բազում մատակարարների հետ, որոնցից ստացել է իր շինարարության համար անհրաժեշտ նյութերը։

Իր նամակներից մեկում, որտեղ ճարտարապետը իր ընկերներից մեկին պատմում է իր նախագծերի մասին, Միքելանջելոն գրում է, որ գործերը վատ են ընթանում։ Նա ուներ խոշոր գործ, որի համար ծանր ու բարձր սյուներ (տես ներքևի նկարում) պետք է տեղադրեր շինության մեջ։ Այդ սյուները անհրաժեշտ վայրում տեղադրելու համար դրանք իջեցնում է պարաններով և հատուկ ամրակներով։ Իջացնելու ժամանակ ամրակը կոտրվում է և սյունը ընկնում է մոտակա գետի մեջ՝ փշուր-փշուր լինելով։ Այս պատահարի շնորհիվ, Միքելանջելոն տեսնում է, որ սյուների ներքին հաստությունը և ամրությունը ավելի թույլ է, քան թույլատրելի է։ Եթե այդ սյուներով կառուցվեր շինություն, այդ շինությունը նույնպես արագ փլուզվելու էր։
Նման իրավիճակում դժվար է պահպանել հանգստությունը, բայց Միքելանջելոն գրում է՝ «Պետք է լինել համբերատար»։

Ինչպես տեսնում եք, նման իրավիճակները ժամանակ չեն ճանաչում։ Նրան արդի են թե՛ այսօր՝ 21-րդ դարում, թե՛ Միքելանջելոյի ժամանակ՝ 15-16-րդ դարերում։ Երկու դեպքում էլ Միքելանջելոյի խորհրդին հետևել հարկավոր է։
Հարց-Ամփոփում
Եկեք պատասխանենք երկու կարճ հարցի՝
- Ի՞նչ սովորեցիք այս քննարկում-վարժությունից։
- Ինչպե՞ս կարող եք այն օգտագործել ձեր կյանքում։

Ուղղորդում՝ արագ կողմնորոշվել անկանխատեսելի իրավիճակներում, ունենալ չափանիշներ որոշումներ կարևոր կայացնելու համար, լինել համբերատար, և այլն
Քննարկման Ավարտ
ՄԱՐԶԻՉ:
Չենք մոռանում, որ յուրաքանյուր հանդիպմանը պետք է միանալ Աշխատանքային Տետրով, որի վրա ենք գրառումներ և նշումներ ենք անելու։ Յուրաքանչյուր հաջորդ հանդիպման ժամանակ պետք են գալու նախորդ հանդիպման գրառումները և քարտեզների վրայի աշխատանքները։

Կա՞ն հարցեր կամ անհասկանալի մասեր Աշխատանքային Տետրի հետ աշխատանքից կամ քննարկումից։
ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐ:
Հաստատում են, որ կատարել են անհրաժեշտ հավելումները Աշխատանքային Տետրի մեջ և կբերեն այն հաջորդ հանդիպման ժամանակ։
Հաստատում են, որ կատարել են անհրաժեշտ հավելումները Աշխատանքային Տետրի մեջ և կբերեն այն հաջորդ հանդիպման ժամանակ։
Close
Կատարել նշում