Քննարկում 4: Յուրահատուկ լուծման ձևավորում
ՄԱՍ 1: Ձեր խնդիրը
Այսօր սկսելու ենք ձեր խնդիրների վերջնական պատկերացումից։ Ինչպես տեղեկացրել էի և ինչպես նշված էր ձեր նյութի մեջ, հիմա յուրաքանչյուրս կունենաք 30 վայրկյան ժամանակ՝ իրենց how might we հարցը։

Մարզիչը լսում է ուսանողների պատասխանները, անհրաժեշտության դեպքում տալիս հետադարձ կապ։

Մարզիչ —
Մարզիչը խնդրում է ուսանողներին իրենց աշխատանքային տետրերը պահել իրենց մոտ, քանի որ այսօր դուրս են բերելու իրենց խնդրի հնարավոր լուծումները և որոշեն վերջնական տարբերակը։
ՄԱՍ 1: Ձեր Լուծումները
Քննարկում-Վարժություն
Թիրախավորվող հմտություններ
Հետազոտություն, ներքին շուկայի ուսումնասիրություն
  • Հարցում
    Այսօր մենք անելու ենք շատ առցանց ուսումնասիրություններ։ Երբ մեր հարցի միջոցով գիտենք ում համար ենք լուծելու խնդիրը և ինչ կարիքի ենք անդրադառնալու, եկեք սկսենք ուսումնասիրելուց, թե ինչպե՞ս է ձեր դուրս բերած խնդիրը այսօր լուծվում Հայաստանում։

    Ի՞նչ նախաձեռնություններ կան, որ անդրադառնում են այս խնդրին, ու ինչպե՞ս են փորձում լուծել։

    Կա՞ն ձեր ընկերների խնդիրներից որոշները, որոնց համար դուք գիտեք արդեն արվող հետաքրքիր նախագծեր կամ ծրագրեր ՀՀ-ում։ Եթե կան նման դեպքեր, ուսանողները օգնում են միմյանց։

    Յուրաքանչյուր ուսանող անում է ուսումնասիրություն իր խնդրի շուրջ՝ հասկանալու համար, թե այն ինչպես է լուծվում։ Եթե դժվարանում են, ուսանողները կարող են օգնել միմյանց։

    Սա տևում է մոտ 7 րոպե։
  • Ուղեցույց մարզչին
    (եթե ուսանողները դժվարանում են պատասխանել)
    Ուսանողներին կարող է թվալ, որ իրենց խնդիրը ոչ մի կերպ չի փորձվում լուծվել և այն ամբողջությամբ անտեսված է։ Սակայն որպեսզի ավելի հեշտ լինի գտնել տարբերակները, նրանք կարող են մտածել, թե ում պատասխանատվության տակ է այս խնդրի լուծումը՝ բնապահպանության նախարարություն, ԿԳՄՍ նախարարություն, հոգեբանների միություն, որոշ բիզնեսներ կամ ՀԿ-ներ։ Սրանք նաև կարող են լինել մարմիններ, որոնց հետ կամ կարող են մրցակցել կամ համագործակցել։


    Կարող եք նաև նայել միջազգային մարմինների և ֆոնդերի ձեր խնդրի ուղղությամբ տարվող աշխատանքը՝ ՄԱԿ, ԵՄ, GIZ, կամ այլ հաստատություններ։
Ուսանողները ավելացնում են իրենց լուծումները իրենց աշխատանքային տետրերի մեջ։
Քննարկում-Վարժություն
Թիրախավորվող հմտություններ
Հետազոտություն, արտաքին շուկայի ուսումնասիրություն
  • Հարցում
    Քանի արդեն հասկացանք ներքին շուկան, եկեք նայենք դուրս՝ ուսումնասիրենք արտաքին շուկան։

    Ի՞նչ նախաձեռնություններ կան արտերկրում, որ անդրադառնում են այս խնդրին, ու ինչպե՞ս են փորձում լուծել։

    Յուրաքանչյուր ուսանող անում է ուսումնասիրություն իր խնդրի շուրջ՝ հասկանալու համար, թե այն ինչպես է լուծվում։

    Սա տևում է մոտ 5 րոպե։
  • Ուղեցույց մարզչին
    (եթե ուսանողները դժվարանում են պատասխանել)
    Մարզիչը յուրաքանչյուր ուսանողի տալիս է ուղղորդում ըստ ուսանողի նախագծի։ Այսինքն, եթե ուսանողի խնդիրը առավել առաջընթաց ունի ԱՄՆ-ում, խորհուրդ է տալիս ուսումնասիրել ԱՄՆ-ի շուկան, եթե Չինաստանում՝ Չինական շուկան։

    Եթե ուսանողը փնտրում է լուծում, որը բարեգործական է, որպես բիզնես, կամ որպես կառավարման մարմի, խորհուրդ է տալիս բանալի բառեր։
Ուսանողները ավելացնում են իրենց լուծումները իրենց աշխատանքային տետրերի մեջ։
Քննարկում-Վարժություն
Թիրախավորվող հմտություններ
Հետազոտություն, մրցակիցներ, տարբերակում մրցակիցներից
  • Հարցում
    1. Առաջին մասում մենք ուսումնասիրեցինք լուծումները Հայաստանում։ Ուսումնասիրության արդյունքում դուրս բերեցիք նաև կազմակերպություններ, որոնք զբաղվում են ձեր խնդրի լուծմամբ։ Դրանք ձեր մրցակիցներն են։

    Եկեք անենք փոքր ինչ ավելի մանրամասն հետազոտություն և հասկանանք, ինչն է հետաքրքիր և յուրահատուկ իրենց լուծումների մեջ։

    Ուսանողներն ունեն մինչև 5 րոպե ուսումնասիրելու և արդյունքները գրի առնելու համար։

    2. Որպեսզի ձեր լուծումը աշխատի և մարդիկ նախընտրեն ձեզ, այլ ոչ թե ձեր մրցակիցներին, դու պետք է ունենաք տարբերակում (differentiation): Սա լինելու է ձեր եզակի վաճառքի կետը (Unique Selling Point), որը ձեզ ցանկալի է դարձնելու ձեր թիրախի համար։

    Եկեք ամբողջացնենք ձեր մտածած լուծումները, համեմատենք այն ձեր մրցակիցների հետ, և մտածենք տարբերակում, որը իսկապես կաշխատի։ Ինչո՞ւ եք դուք ավելի լավը, քան ձեր մրցակիցները։

    Սա տևում է մոտ 5 րոպե։
  • Ուղեցույց մարզչին
    (եթե ուսանողները դժվարանում են պատասխանել)
    1. Ուսանողները սյունակներով կարող են դուրս բերել մրցակից-յուրահատուկ լուծում կառույցը։ Նրանք պետք է փորձեն հասկանալ, ինչպես (մեխանիզմ/յուրահատկություն), որով լուծվում է խնդիրը, որպեսզի կարողանան տարբերակել իրենց։

    !!!

    2. Ուսանողները պետք է իրենց արդեն դուրս բերված լուծումները միավորեն իրենց լուծման պատկերացման հետ և փորձեն դրանք հակադրել մրցակիցների հետ։
Ուսանողները ավելացնում են իրենց լուծումները իրենց աշխատանքային տետրերի մեջ։
ՄԱՍ 2: Ձեր Եզակի Լուծումը
Հիմա մենք ունենք բազում լուծումներ, որոնցից սակայն պետք է ընտրենք մեկը կամ մի քանիսը, որոնք կարող ենք միավորել մեկ լուծման մեջ։
Այս փուլում մենք կարող ենք շատ մեծ սխալ անել՝ ընտրել այն տարբերակը, որը մեր կարծիքով ամենալավն է կամ որը ամենաշատն ենք հավանել։
Սակայն բարեբախտաբար այս կարևոր որոշման համար կա հատուկ համակարգ։

Գաղափարները դասավորելու և ամենաիրական և մեծ ազդեցությունն ունեցողն ընտրելու համար մի լավ մեթոդ կա։ Այն օգտագործում են նաև Նիդեռլանդների THINK դպրոցում են։ Ինչպե՞ս ենք դա անում։
Մարզիչ —
Ինչ լավ կլինի, եթե ստացվի (ազդեցություն)
Ես դա կարո՞ղ եմ անել (իրատեսական)
1) Գծում ենք կոորդինատային 2 առանցք

2) Մեկը՝ հաջողության հասնելու հավանականություն։ Այսինքն որքան աջ, այնքան ավելի մեծ է հավանականությունը, որ դու կարող ես այն անել , և նախագիծը կկայանա և կլինի հաջողված:

Մյուսը՝ դրական ազդեցության մեծությունը։
Այսինքն որքան վերև, այնքան ավելի մեծ ազդեցություն կունենա նախագիծը համայնքի վրա։

3) Գծելուց հետո սկսում ենք շարել այս մատրիցայի վրա մեր բոլոր գաղափաները ըստ իրականանալիության և ազդեցության չափսի։

Նախ հարցնում ենք մեզ՝ կարո՞ղ եմ ես դա անել։
Իսկ հետո՝ ինչքա՞ն մեծ կլինի դրա ազդեցությունը/հաջողությունը։

Ու կտեսնենք որ դրանք դասավորվում են տարբեր քառորդներում։

Մեզ հարկավոր է աջ վերևինը՝ ամենամեծ ազդեցություն ունեցողն ու ամենաիրատեսականը




Մարզիչ —
Մարզիչը ուսանողների հետ միասին կատարում է առաջադրանքը և փորձում ընտրել մեկ լուծում:
Հիմա մեզնից յուրաքանչյուրը ունի մեկ լուծում։ Եկեք ձևակերպենք հետևյալ ձևով՝
Իմ նախագիծ նպատակն է լուծել ____ խնդիրը ____ -ի համար, ով ունի ____ -ի կարիքը։ Խնդիրը լուծելու եմ ____ -ի միջոցով։
Մարզիչ —