Կիրառելով էլ-մեքենաներ (EVs) մենք քչացնում ենք քշելու ընթացքում մթնոլորտ գնացող ջերմոցային գազերի թիվը, որոնք նպաստում են կլիմայական կրիզիսին (կլիմայի փոփոխությանը)։ Եթե հնչում է գազ կամ այլ հանծո վառելիքի տարբերակ, մարզիչը բացատրում է ջերմոցային գազերի բացասական ազդեցությունը թե՛ կլիմայի փոփոխության, թե՛ քաղաքի օդի որակի ու մարդկանց առողջության վրա։ Սակայն կա էլեկտրական մեքենաների նաև բացասական կողմը։ Աղբյուրները շատ են․ հողային էներգիա, արևային էներգիա, ջրային էրերգիա, սակայն էլեկտրականություն նաև ստանում են նավթից, գազից և ածուխից։ Շատ տեղերում այն էլեկտրականությունը, որով լիցքավորում են էլ-մեքենաները գազից կամ նավթից են ստացված։ Սա նույնիսկ ավելի վատ է քան գազով մեքենա քշելը, քանի որ գազից էլեկտրաէներգիա ստանալու համար այն այրում են, որը նույնպես ջերմոցային գազեր է ստեղծում։
Էլեկտրական մեքենաները աշխատում են էլեկտրական մարտկոցների միջոցով, որոնք էլ պահում են էլեկտրական էներգիան։ Խնդիրը այն է, որ այդ մարտկոցների կյանքը շատ կարճ է՝ 10-20 տարի։ Դեռևս մենք չգիտենք վերամշակման ձև, որը թույլ կտա անվտանգորեն վերամշակել այդ մարտկոցները։ Պատկերացրեք, 20 տարուց երկրագունդը լի կլինի մարտկոցներով, որոնք տոքսիկ թափոններ են, և մենք կկանգնեք այլ խնդրի առջև։